Termeni și Condiții generale de vânzare

Informații despre companie

HMW ONLINE S.R.L, Nr. de înregistrare la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul Bihor: J05/1159/2023; Sediul Social: Loc. Sanmartin,Str. Imparatul Traian, Jud. Bihor; Cod Fiscal: 48083000; E-mail: [email protected].

Definiții și termeni

Vânzător –  HMW ONLINE S.R.L;

Site – www.carena.ro;

Cumpărător – persoană fizică/ persoană juridică sau orice entitate juridică care își face cont în Site și emite o Comandă;

Utilizator – orice persoană fizică/juridică înregistrată pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, și-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din secțiunea Termeni și Condiții Generale;

Client – persoană fizică / persoană juridică care are sau obține acces la CONȚINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de către carena.ro (electronic, telefonic, etc);

Bunuri și Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele și serviciile menționate în Comandă, care urmează a fi furnizate de către Vânzător, Cumpărătorului ca urmare a Contractului încheiat;

Comandă – un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător prin care Vânzătorul este de acord să livreze Bunurile și Serviciile și Cumpărătorul este de acord să primească aceste Bunuri și Servicii și să facă plata acestora;

Cont – secțiunea din Site formată dintr-o adresă de e-mail și o parolă care permite Cumpărătorului transmiterea Comenzii și care conține informații despre Client/Cumpărător și istoricul Cumpărătorului în Site (Comenzi, facturi fiscale, garanții Bunuri, etc.);

Contract – reprezintă contractul la distanță conform definiției cuprinse în O.U.G. nr. 34 din 4 iunie 2014, încheiat între Vânzător și Cumpărător, fără prezența fizică simultană a Vânzătorului și a Cumpărătorului;

Continut:

•    toate informațiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament  electronic;

•    conținutul oricărui e-mail trimis Cumpărătorilor de către Vânzător prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;

• orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat/colaborator al Vânzătorului, Cumpărătorului, conform informațiilor de contactare, specificate sau nu de către acesta;

•    informații legate de Bunurile și/sau Serviciile și/sau tarifele practicate de Vânzător într-o anumită perioadă;

•    informații legate de Bunurile și/sau Serviciile și/sau tarifele practicate de către un terț cu care Vânzătorul are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă;

•    date referitoare la Vânzător, sau alte date privilegiate ale acestuia.

Document – prezentele Termene și Condiții;

Tranzacție – încasarea sau rambursarea unei sume rezultată din vânzarea unui Bun și/sau Serviciu de către carena.ro, Cumpărătorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de către Vânzător, indiferent de modalitatea de livrare;

Specificații – toate specificațiile și/sau descrierile Bunurilor și Serviciilor, așa cum sunt precizate în Comandă;

Informații generale

Site-ul www.carena.ro (carena.ro) este deținut de societatea HMW ONLINE S.R.L (Cod Fiscal: 48083000).

Utilizarea site-ului (include: accesul, navigarea și cumpărarea produselor de pe acest site) constituie acordul implicit de respectare a termenilor și condițiilor enunțate în prezentului document cu toate efectele și consecințele ce decurg din aceasta. Plasarea unei comenzi pe site-ul carena.ro reprezintă acordul dumneavoastră cu privire la termenii și condițiile din prezentul Document.

Recomandăm citirea cu atenție a acestora. Societatea deținătoare a site-ului carena.ro își asumă dreptul de a modifica în orice moment conținutul acestui acord, fără notificarea prealabilă a persoanelor care îl utilizează. Utilizatorii vor avea permanent acces la termenii și condițiile de utilizare a serviciilor, pentru a le putea consulta și verifica în orice moment.

Produsele comercializate de www.carena.ro se pot livra numai în baza unei comenzi online. Comanda online nu presupune rezervarea produselor. Comenzile online vor fi onorate în ordinea cronologică în care au fost înregistrate de către sistem. O comandă care conține un produs cu statusul: În Stoc, nu poate fi onorată în cazul în care pe același produs a fost înregistrată o altă comandă înaintea ei din punct de vedere cronologic și ulterior confirmată, astfel stocul epuizându-se.

Documente contractuale

Comanda este alcătuită astfel:

1. Comanda (împreună cu mențiunile clare asupra datelor de livrare și facturare) și condițiile sale specifice;

2. Specificațiile Cumpărătorului (acolo unde este cazul).

Notificarea primită de către Cumpărător, după efectuarea Comenzii are rol de informare și nu reprezintă acceptarea Comenzii. Această notificare se face electronic (e-mail).

Dacă Vânzătorul confirmă comanda, acest lucru va implica din partea Cumpărătorului o acceptare completă a termenilor și condițiilor comenzii. Acceptarea comenzii de către Vânzător se consideră finalizată atunci când există o confirmare telefonică sau electronică din partea Vânzătorului către Cumpărător, fără a necesita o confirmare de primire din partea Cumpărătorului.

Prezentul Contract intră în vigoare la confirmarea comenzii de către Vânzător. Confirmarea se face telefonic, electronic sau verbal. Termenii și condițiile generale de vânzare vor sta la baza Contractului astfel încheiat, în completarea acestora fiind Certificatul de Garanție emis de către vânzător sau un furnizor al acesteia.

Certificatul de garanție a bunurilor se va livra impreuna cu fiecare produs comandat. Garantia este de 2 ani de zile si este o garantia comericiala!

Comanda

Clientul/Cumpărătorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adăugarea Bunurilor și/sau Serviciilor dorite în coșul de cumpărături, urmând a fi finalizată Comanda, efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate expres. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un Bun și/sau un Serviciu este disponibil pentru achiziție în masura în care există stoc disponibil pentru aceasta. Adăugarea unui Bun/Serviciu în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a Bunului/Serviciului.

Prin finalizarea Comenzii Cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii.

Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte că Vânzătorul poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil/agreat de Vânzător, în orice situație în care este necesară contactarea Cumpărătorului.

Vânzătorul poate anula Comanda efectuată de către Cumpărător, în urma unei notificări prealabile adresate Cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată pretinde celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:

– neacceptarea de către banca emitentă a cardului Cumpărătorului, a tranzacției, în cazul plății online;

-invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de vânzător, în cazul plății online;

– datele furnizate de către Client/Cumpărător, pe Site sunt incomplete și/sau incorecte.

Produse și servicii

Produsele sunt oferite în forma în care vin de la producător și de asemenea, în limita stocului disponibil. Administratorul site-ului carena.ro nu poate garanta disponibilitatea în stoc a tuturor produselor prezentate, acest fapt fiind responsabilitatea furnizorilor săi de produse și servicii.

Pentru a afla mai multe detalii despre produse vă rugăm să consultați secțiunea „DESCRIERE” aflată alături de imaginea fiecărui produs. În această secțiune găsiți informații referitoare la țara de origine/proveniență a produsului.

www.carena.ro monitorizează cu atenție prețurile și produsele pentru a păstra acuratețea informațiilor de pe site. Acesta își rezervă dreptul de a modifica orice preț afișat greșit în urma unor erori umane, de calcul, de editare, sau a unor erori tehnice ce pot apărea, precum și în cazul în care modificările sunt cerute de legile aflate în vigoare. De-asemenea, fotografiile produselor au caracter informativ și pot conține accesorii care nu sunt incluse în pachetele standard.

Prețurile prezentate includ T.V.A și se referă întotdeauna la prețul pe bucată/set, însă acestea nu includ cheltuielile de livrare, în afara cazului în care se specifică în mod expres acest lucru.

Plata produselor

Ca regulă generală, prețul produselor afișate pe site-ul www.carena.ro este fix, nerevizuibil.

Plata pentru produsele comandate prin intermediul magazinului online se va efectua prin următoarele 3 (trei) metode: transfer bancar, plata cu cardul sau ramburs la primirea coletului, caz în care cumpărătorul va achita contravaloarea comenzii în numerar, integral, la primirea coletului, reprezentantului firmei de curierat care livrează comanda.

Pentru produsele care se află pe stoc (produsele în serie), când valoarea comenzii depășește suma de 1.000 (una mie) Lei, este obligatorie plata unui avans. Avansul se returnează, în cazul în care cumpărătorul renunță la comanda efectuată înainte cu cel puțin 24  (douazeci și patru) de ore anterior livrării.

Pentru produsele pe bază de comandă la furnizor, este obligatorie plata unui avans de minim 50% din valoarea comenzii. Avansul nu se returnează, în cazul în care cumpărătorul renunță la comanda pe care a plasat-o.

În toate cazurile, în situația în care cumpărătorul achită anticipat plata integrală a comenzii, acesta beneficiază de o reducere de 5% din valoarea totală a comenzii.

Termenul de livrare

După plasarea comenzii pe site, în termen de 1-3 (una-trei) zile lucrătoare, va fi confirmată comanda dumneavoastră.

Livrarea normală pe teritoriul României, se va efectua în termen de 3-5 (trei-cinci) zile lucrătoare de la confirmarea comenzii pentru produsele din stoc. În cazul în care produsele nu se află pe stocul carena însă se află în stoc la furnizor, livrarea se va efectua în termen de 14-21(patrusprezece-douăzeci și una) zile lucrătoare de la confirmarea comenzii.

Pentru produsele fabricate „La comandă”, termenul de livrare va fi de maxim 90 (nouăzeci) de zile calendaristice de la confirmarea comenzii.

În cazul în care este nevoie de un termen suplimentar de producție și livrare, carena are un termen de grație de 7-14 (șapte-patrusprezece)zile pentru livrarea comenzii iar cumpărătorul va fi notificat prin e-mail sau telefonic referitor la prelungirea termenului de livrare.

Prin plasarea comenzii, cumpărătorul își asumă și acceptă prelungirea termenului de livrare cu 7-14 (șapte-paisprezece) zile, acolo unde este cazul.

Modalitatea de livrare

Livrarea produselor comandate pe site-ul carena.ro se face oriunde în țară, cu mențiunea că produsul/produsele se livrează până în fața imobilului cumpărătorului. Livrarea produselor se poate efectua prin firma de curierat cu care HMW ONLINE S.R.L a încheiat contracte de colaborare.

Prețul produselor afișate pe site-ul www.carena.ro nu include taxele de livrare. Astfel, costul transportului este de 29 (douăzeci și nouă) Lei.

Pentru comenzile care depășesc 300 (treisute) Lei, transportul este gratuit.

Dacă localitatea de destinație nu se află în zona de acoperire a firmei de curierat, la taxa de transport de 29 (douăzeci și nouă) RON, pentru comenzile mai mici de 300 RON, se adaugă kilometri suplimentari. Aceștia reprezintă numărul de kilometri parcurși din cel mai apropiat sediu al firmei de curierat până la localitatea de destinație. Tariful pentru kilometrii suplimentari este de 1 Leu/Km.

Clientul are posibilitatea să ridice comandă dintr-un sediu al firmei de curierat și în acest caz nu se mai percepe taxa de kilometrii suplimentari. Întotdeauna, în cazul localităților cu kilometri suplimentari vă vom comunica înainte, iar dumneavoastră veți decide dacă doriți să mențineți și să procesăm comandă.

Politica de returnare

Cumpărătorul are dreptul să returneze produsul/produsele comandate, în termen de 14 (patrusprezece) zile calendaristice de la recepționarea acestora, pentru vicii ascunse, cu menționarea motivelor, prin efectuarea probelor foto și video, în conformitate cu prevederile Ordonanței de Urgență nr. 34/2014 privind dreptul consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanță. Returnarea prețului de achiziție se va face în termen de maxim 14 (patrusprezece) zile de la data comunicării deciziei de returnare, în contul bancar indicat de către cumpărător în Formularul de returnare.

Cumpărătorul are dreptul să solicite ca bunul ce prezintă vicii ascunse, să fie înlocuit sau reparat, în aceleași termene și condiții.

Data recepționării produselor este data preluării acestora de la reprezentantul firmei de curierat. Această dată poate fi verificată şi demonstrată prin documentele de livrare înmânate de curier.

Vă informăm că eventualele reclamații privind defectele estetice sau a viciilor aparente a produselor, vor fi luate în considerare și vor fi analizate doar dacă acestea se reclamă în primele 48 (patruzeci și opt)de ore de la momentul recepției produsului.În cazul în care returul este acceptat, bunul va fi înlocuit cu unul conform.

Dacă HMW ONLINE S.R.L. nu va înlocui produsul returnat cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului în termen de maxim 14 (patrusprezece) zile de la data la care se comunică decizia de returnare. Suma returnată nu include costurile inițiale de transport. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, zgârieturi, rupturi, găuri etc. Pentru a returna produsele, e suficient să ne informați intenția dvs, trimițând un e-mail la [email protected]

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului folosind același serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea.

  • Costul de returnare depinde de greutatea totala a produsului sau a produselor, conform cu tabelul de mai jos:
Până în 15 kg35 lei
15 – 30 kg70 lei
30 – 49,99 kg100 lei
50 – 99,99 kg150 lei
100 – 199,99 kg – sau calcul volumetric250 lei
200 – 299,99 kg – sau calcul volumetric400 lei
≥ 300 kg – sau calcul volumetric700 lei

În cazul în care produsele sunt noi și nefolosite, nu prezintă defecte, sunt conforme, costul transportului de retur va fi suportat de către client. De-asemenea, responsabilitatea privind integritatea produselor pe durata transportului produselor retur, cade în sarcina dumneavoastră. Expedierea produsului ambalat necorespunzator, care duce la deteriorarea acestuia pe durata transportului, atrage în totalitate răspunderea clientului expeditor.

În cazul în care produsul care este returnat ajunge deteriorat, are pete, prezintă urme de montaj, uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice, este murdar sau are feroneria lipsă și nu poate fi revândut ca și produs nou, se va aplica o taxă echivalentă cu diferența de preț dintre un produs nou și un produs deja utilizat, iar aceasta va fi comunicata clientului ulterior, după ce produsul ajunge în depozitul nostru și sunt constatate defecțiunile. Noi vom face dovada diminuării valorii produselor prin imagini foto și procesul verbal primit de la curier.

Produsele pe comandă specială și particularizate, prin alegerea culorii, a tipului de material, a mărimilor sau alte customizări la cererea clientului, nu pot fi returnate. Comanda specială nu se poate returna. Persoanelor juridice, dreptul de retur nu se aplica in acelasi fel ca si persoanelor fizice pentru valorile ce depasesc 7000 lei. Persoanele juridice nu au dreptul sa refuze/returneze comenzile cu valoare mai mare de 7000 lei.

Dacă comanda dumneavoastră are mai multe produse de acelaşi fel şi doriţi să le returnaţi pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat. Toate celelalte produse rămân sigilate, doar așa le putem accepta pentru returnare.

Dreptul de autor

Conținutul site-ului carena.ro – imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafică web, scripturi, programe și alte date este proprietatea carena.ro și a furnizorilor săi și este apărat de Legea dreptului de autor (Legea nr. 8/1996) și de legile privind proprietatea intelectuală și industrială. Folosirea fără acordul carena.ro a oricăror elemente enumerate mai sus se pedepsește conform legilor în vigoare. Vă rugăm să sesizați orice încălcare a drepturilor de autor observată pe site-ul www.carena.ro prin trimiterea unui e-mail la adresa [email protected].

Politica de confidențialitate. GDPR

Accesarea site-ului carena.ro implică acceptul utilizatorilor că datele personale să fie păstrate și prelucrate de către HMW ONLINE S.R.L. Societatea HMW ONLINE S.R.L tratează toate datele personale primite drept confidențialeși le folosește exclusiv pentru operarea comenzilor și scopuri legate de cumpărare.

Scopurile prelucrării acestor date sunt: crearea unei baze de date pentru realizarea de rapoarte de marketing, informarea despre promoțiiile carena.ro sau despre orice alte promoții sau activități desfășurate de carena.ro prin orice mijloace de comunicare (poștă, e-mail, telefon, SMS, etc.). De-asemenea utilizatorii se pot dezabona de la acest serviciu oricând doresc. Furnizarea acestor date se face în mod voluntar. În cazul în care nu mai doriți ca datele dumneavoastră personale să fie utilizate de către carena.ro, vă rugăm să ne trimiteți o notificare în acest sens la adresa de e-mail [email protected].

Datele personale ale cumpărătorilor nu vor fi dezvăluite niciunei părți terțe, cu excepția subcontractorilor (de ordin logistic etc), necesare pentru completarea/finalizarea comenzii.

www.carena.ro certifică faptul că va respecta drepturile conferite de Legea nr. 677/2001 privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, a Legii nr. 365/2002 privind comerțul electronic, precum și a Ordonanței nr. 130/2000 privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță cu modificările ulterioare.

Reglementări legale pentru soluționarea reclamațiilor

Orice dispută de orice fel care ar putea să apară între utilizatori și administratorii carena.ro, conflicte sau neînțelegeri se vor rezolva pe cale amiabilă, iar dacă aceasta nu se va putea realiza sau nu va fi posibil, atunci conflictul va fi soluționat de către instanțele judecătorești competente, în conformitate cu legile române în vigoare.

De-asemenea, orice reclamații din partea cumpărătorilor vor fi adresate în scris la adresa [email protected],  pentru a putea fi rezolvate pe cale amiabilă,  iar în măsura în care acest fapt nu este posibil, cumpărătorii se pot adresa  protecției consumatorilor prin accesarea urmatoarei adrese: www.anpc.ro

În cazul în care aveți întrebări suplimentare, vă stăm la dispoziție la următoarea adresă de E-mail: [email protected].